Elektroninės parduotuvės spirkis.lt taisyklės
1. Bendrosios nuostatos
Elektroninės parduotuvės spirkis.lt (toliau – Spirkis.lt) taisyklės (toliau - Taisyklės) taikomos Pirkėjui užsakant prekes, įkeliant prekių komentarus, kitais naudojimosi parduotuve atvejais. Spirkis.lt pasilieka teisę keisti Taisyklių turinį. Pirkėjui galioja taisyklių turinys, kuris yra skelbiamas Spirkis.lt interneto svetainėje užsakymo patvirtinimo momentu.
Pirkėjas neturi galimybės pateikti užsakymo Spirkis.lt, jei Jis nesusipažinęs ir nesutinka su Spirkis.lt Taisyklėmis. Laikoma, kad Pirkėjas yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms pritaria, jeigu prieš užsakydamas prekes, Jis patvirtina savo pritarimą Taisyklėms pažymėdamas varnele „Patvirtinu, kad susipažinau ir sutinku su parduotuvės taisyklėmis“.
Spirkis.lt atleidžiama nuo bet kokios atsakomybės, kai kyla nuostoliai dėl to, kad Pirkėjas, nesusipažino su Parduotuvės Taisyklėmis, nors turėjo tokią galimybę.
Visos kainos Spirkis.lt nurodytos eurais/litais, su PVM.
2. Privatumas
Elektroninė parduotuvė Spirkis.lt saugo Pirkėjų privatumą ir užtikrina Jų informacijos saugumą. Pirkėjų prašoma pateikti informaciją, kuri būtina užtikrinti sklandų atsiskaitymo ir prekių pristatymo procesą, suteikti aukštesnės kokybės paslaugas. Prašoma nurodyti šią informaciją: pirkėjo (prekių gavėjo) vardas, pavardė, adresas, pašto indeksas, telefono numeris.
Pateikta informacija nėra, nebuvo ir nebus naudojama neteisėtiems tikslams, atskleidžiama tretiems asmenims, išskyrus šiuos atvejus:
1) Pirkėjo vardas, pavardė, prekių pristatymo adresas ir telefono numeris atskleidžiami siuntų tarnybai, pristatančiai prekes;
2) to reikalauja Lietuvos Respublikos įstatymai.
Parduotuvės Spirkis.lt administracija pasilieka teisę keisti privatumo nustatymus ir apie tai viešai informuoti savo internetiniame puslapyje.
Pirkėjas, registruodamasis Spirkis.lt, pateikdamas užsakymą, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų. Kartu, Pirkėjas patvirtina, kad Jis yra pilnametis ir turi teisę užsakyti prekes Spirkis.lt elektroninėje parduotuvėje. Tuo atveju, jei Pirkėjas atskleidžia savo prisijungimo duomenis, Spirkis.lt atleidžiama nuo bet kokios su tuo susijusios atsakomybės.
3. Prekių grąžinimas
Pirkėjas gali pakeisti įsigytas prekes kitomis Spirkis.lt siūlomomis prekėmis arba grąžinti Jam netikusias prekes. Tokia teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 dienų nuo prekių pristatymo (kai Pirkėjas, ar Jo įpareigotas asmuo pasirašo prekių pristatymo lape). Šios teisės Pirkėjui priklauso pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
Grąžinti arba pakeisti prekes galima tik tokiais atvejais, kai prekės:
1) nebuvo naudojamos;
2) nebuvo sugadintos;
3) išsaugotos prekių vartojamosios savybės;
4) neprarado prekinės išvaizdos.
Prekių pakuotė privalo išlikti nesugadinta, išskyrus tuos atvejus, kai pakuotės pažeidimas būtinas prekei apžiūrėti. Bet kokiu atveju, prekės privalo būti grąžintos originalioje pakuotėje. Pirkėjas, grąžindamas prekes privalo pateikti įsigijimo dokumentus (kartu su preke gautą sąskaitą).
Pirkėjas, norėdamas grąžinti arba pakeisti Spirkis.lt įsigytas prekes, privalo kreiptis į Spirkis.lt administraciją telefonu arba elektroniniu paštu ir nurodyti keitimo arba grąžinimo priežastis. Gavęs Pirkėjo užklausą, Spirkis.lt personalas suteiks Pirkėjui nurodymus, kaip grąžinti prekes. Prekių grąžinimo arba keitimo atveju, prekių paėmimo ir pristatymo kaštus apmoka Pirkėjas. Grąžinant prekes, sumokėta suma grąžinama ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių pristatymo Spirkis.lt.
4. Prekių pristatymo sąlygos
Užsakytos prekės pristatomos per 1-2 darbo dienas, priklausomai nuo pasirinkto apmokėjimo būdo. Prekes pristato Skubių siuntų tarnyba.
Pasirinkus apmokėjimo būdą išankstiniu pavedimu, prekės pristatomos per 1-2 darbo dienas, po mokėjimo atlikimo. Pasirinkus apmokėjimo būdą grynais, prekės pristatomos per 1-2 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo. Tam tikrais atvejais, dėl didelio apkrovimo, oro sąlygų, pristatymas gali vėluoti 1-2 darbo dienas. Tokiu atveju su Pirkėju susisiekia Spirkis.lt atstovas ir informuoja apie galimą vėlavimą, suderina galimą pristatymo adreso pasikeitimą ir kitus klausimus.
Kurjeris pristato prekes darbo dienomis, nuo 08:00 val. iki 18:00 val., Pirkėjas privalo užtikrinti, kad prekių pristatymo metu, nurodytu adresu būtų asmuo, galintis priimti prekes. Jei po prekių užsakymo, pasikeitus aplinkybėms, pirkėjas negali užtikrinti prekių priėmimo nurodytu adresu, privalo informuoti apie tai Spirkis.lt administraciją.
Jei prekes pristatantis kurjeris, dėl kliento kaltės, nurodytu adresu nerado kam pristatyti prekių, su pirkėju yra derinamas naujas pristatymo laikas. Pakartotinis pristatymas atliekamas ne daugiau kaip vieną kartą. Kurjeriui neradus gavėjo antrą kartą, prekės gražinamos į Spirkis.lt biurą. Tokiu atveju su Pirkėju susisiekia Spirkis.lt atstovas ir aptaria naujas pristatymo sąlygas, pristatymo išlaidas šiuo atveju apmoka Pirkėjas, jei Spirkis.lt administracija nenusprendžia kitaip.
Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Spirkis.lt administraciją jei:
1) negavo prekių praėjus 30 valandų nuo užsakymo būsenos pakeitimo į „Išsiųsta“;
2) prekes pristatantis kurjeris elgiasi nepagarbiai, yra netvarkingos išvaizdos;
3) pažeista prekės pakuotė. Pastebėjus, kad pristatytos prekės pakuotė pažeista, Pirkėjas privalo tai pažymėti kurjerio prekių pristatymo važtaraštyje. To nepadarius, Spirkis.lt atleidžiama nuo atsakomybės prieš pirkėją dėl prekių pažeidimo, kuris atsirado dėl pažeistos pakuotės;
4) pakuotėje esanti prekė yra sugadinta, nepilnos komplektacijos, arba ne ta, kurią Pirkėjas užsisakė.
5. Prekių komentarai
Spirkis.lt svetainės lankytojai turi galimybę talpinti komentarus apie prekes. Už komentarų turinį ir Lietuvos Respublikos įstatymų atitikimą atsako komentarus rašantys asmenys. Kiekvienas komentaras, prieš publikuojant patikrinamas svetainės administratoriaus. Spirkis.lt pasilieka teisę savo nuožiūra pašalinti bet kokius komentarus.
6. Klientų aptarnavimas
Spirkis.lt klientų aptarnavimo skyriaus kontaktai:
Telefonas: +370 645 55411
El. paštas: info@spirkis.lt